söndag 13 oktober 2013

Söndagkväll

Godkväll bloggen!
Ligger här i sängen. Har nyss druckit tee och tagit en promenad med mamma. Börjar känna hur trötta mina ögon är så blir nog inte att jag är vaken så länge till.
Kom med tåget idag runt halv fem. Har spenderat min lördag kväll och söndag med min pojkvän. Hur mysigt som helst.
Tog tåget vid halv 8 igår för att möta upp honom efter han hade slutat jobba. Visade sig vara MMA tävling på Liseberg så Emir fixade in mig. Kollade en match sen var det dags att ta spårvagnen till pizzerian och hämta våra pizzor som vi hade beställt.
Hem till honom och tanka ner en film, myskläderna på och där spenderade vi våran lördag kväll. Klagar inte! Hur mysigt som helst att få spendera tid med världens finaste kille.
Vi vaknade hyfsat sent idag, åt frukost och drog in till stan. Gick runt och kollade lite tills jag skulle ta tåget hem.
Perfekt helg som sagt.

Imorgon blir det att ta tag i mina två stora resväskor som inte blivit uppackade. Orkar inte. Har verkligen ingen plats i min garderob känns det som.

Bara 4 dagar kvar sen är vi i London! Kommer bli sååå bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar