torsdag 31 oktober 2013

Blåsigt värre

Sämst på att uppdatera.
Dagarna flyger iväg. Igår opererades min farmor för bröstcancer och enligt läkarna såg allt bra ut. Åker och hälsar på henne idag eller så kommer hon hem imorgon.
Förra helgen var jag hundvakt för Hippie och brodern och jag började kolla en ny bra serie då, Banshee! Blev dock arg att den var ny och säsong 2 kommer 2014, hah!
Denna helgen är det Halloween, är inte alls sugen på att festa. Helst hade jag bara infunnit mig i soffan, glott serie och ätit godis men icke. Planen är utgång. Blir iaf ingen utklädnad.

Snart börjar julborden, spännande och gött med pengar! Skriver också in mig på skolan så jag kan plugga till mina ljuvliga kurser till januari. Tur att man har Hanna som ska gå igenom exakt samma sak!
Idag saknar jag faktiskt mitt järngäng en aning och min bästavän Felisha, hoppas ni äger därborta och att vi snart ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar