onsdag 9 oktober 2013

Home

Äntligen är jag hemma på hemmaplan igen. Kan nog inte vara gladare just nu. För en vecka sedan packade jag klart det sista och städade ut mitt rum och flyttade in hos den svenska familjen Olofsson från Umeå. Hemskt trevlig familj verkligen.
Bodde där torsdag-lördag och sista natten spenderade jag med mina två fina vänner inne i Denver. Sov över hos Carolina som körde mig till flyget på söndagen. Hade tur med all min packning, slapp betala för den tredje väskan så jag var nöjdare än nöjdast.

På måndagen den 7 oktober anlände jag till Göteborgs flygplats och världens bästa föräldrar stod och väntade på mig. När vi kom hem överraskade vi min storebror och han blev väldigt överraskad, haha!
Så himla skönt att äntligen få träffa min familj igen. Efter en stund tog jag till tåget och åkte upp till göteborg för att överraska killen! Helt underbart, ville aldrig att kvällen skulle ta slut.

Tisdagen, min födelsedag. Åt frukost med Emir, gosen gjorde äggröra. Mums! Sen fixade vi oss och tog tåget till Falkenberg. Han skulle plugga och jag överraska resten av släkten.
På kvällen åt familjen och Emir på restaurang i halmstad. Super mysigt.

Onsdag (idag). Vaknade, överraskade min bästavän Isabella på jobbet. Så nu vet dem flesta. Sen hämtade jag Alicia på dagis och hade en mysdag med henne på vallarna. Vi gick sen hem och fikade, jag klippte Malin och tjänade äntligen lite pengar, hah!
Mostern hörde också av sig för en klippning så 300 kr direkt ner i fikan är aldrig fel. Började städa lite i mitt rum men gav snabbt upp. Fyyyyy vet inte vart jag ska lägga alla kläder.
Avslutade min onsdag kväll med att killen kom över och vi bokade en tripp till london nästa helg. Blir super verkligen!

'Nu bjussar jag på lite bilder. Ha det!'





















lyyyycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar