fredag 11 oktober 2013

Godnatt

Idag blir min yngsta moster hela 26 år, grattis till henne! 

Dagen började med att jag ställde l´klockan på 9 för att jag skulle ut och springa, slutade med att jag vaknade kl 12 och mamma frågade om jag ville med till laxbutiken. SÅKLART! 
Hela eftermiddagen har det blivit svart för mina ögon så har bara tagit det lugnt. Hjälpt mamma att städa huset och gjort min tvätt. 

Runt sju träffade jag min fina vän Isabella. Fick ett par Calvin trosor och ett armband av henne. (lägger ut bild imorgon). Så himla snällt av henne!! 
Sen styrde vi bilen mot halmstad för att mysa på ett cafe, satt där i 3h skulle jag tro. Pratade om allt och kollade in alla fjortis cheyer! 

Lägger mig nu och har lite ont i magen, hoppas de går över tills imorgon. Godnatt. 
ps, hoppas min fina vän C mår prima borta i staterna, saknar dig going!!!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar