onsdag 16 oktober 2013

hundar

hundpassaren är jag numera idag. har suttit och kollat film idag. tog en tripp hem för att äta lite lunch och laga två kladdkakor tills ikväll då 7 av mina tjejkompisar kommer över. ska bli väldigt skönt att träffa dem igen.
packade det mesta igår. ikväll blir det bara att lägga ner ett linne och en till tröja och sen toalett artiklarna får jag lägga ner imorgon precis innan jag tar tåget till göteborg.
ska verkligen bli jätte kul att åka iväg med pojkvännen. vet att jag typ tjötat om det i flera inlägg men ack så glad :D

nu vill jag att klockan ska bli fyra så jag kan åka och hämta mamma på jobbet för att sen åka hem och städa och fixa mig inför ikväll. hoppas allt är bra med alla och speciellt mina vänner långt där borta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar